poniedziałek, 19 listopada 2012

Komplet z polarku

Od dłuższego czasu poszukiwałam fajnego polarku we wzorki. Niestety ceny większości zdecydowanie przewyższają możliwości mojego portfela. I tak sobie dumałam do czasu, gdy Nika dostała prezent od babci - kocyk z polarku. I mnie olśniło! Czemu by nie wykorzystać tkaniny z takiego właśnie koca! Tak więc koc kupiłam, pocięłam, pozszywałam i oto efekt:

Komplet składa się z bluzy z kapturem oraz spodni.



 Kaptur, rękawy i nogawki wykończyłam ręcznie.

Spodnie mają możliwość regulacji obwodu w pasie.

4 komentarze:

  1. Uroczy komplecik i ta tkanina w gwiazdki super i fajnie wygląda to ręczne wykończnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie! Juz sie nie mogę doczekac jak zobacze na żywo! A te reczne wykończenia - to taka wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wysłałam paczkę. Trochę to duże wyszło, ale lekkie.

    OdpowiedzUsuń