czwartek, 29 listopada 2012

Ciuszek za grosze

Jakiś czas temu wybrałam się pobuszować po lumpeksach. Dla siebie oczywiście nic nie kupiłam, ale znalazłam fajną męską bluzę za coś około 3zł :) Bluza ogromna, więc idealnie nadająca się do przerobienia jej na coś dziecięcego.
Akurat na dworze zimno, więc zdecydowałam uszyć długą bluzę dla Niki. Taką za pupę, ze ściągaczami. 


Bluza przed przeróbką

Jako, że nie przepadam za wszywaniem rękawów, wybrałam model, w którym jest to bardzo proste :) Na zdjęciach poniżej szwy ozdobiłam fioletowymi wypustkami, więc są doskonale widoczne.

Przód


Tył

Nareszcie moja modelka zaczęła współpracować i dała sobie pstryknąć fotki podczas przymiarki:




1 komentarz:

  1. Bluza świetna, a modelka przepiękna i słodziutka!
    A ja przyznaję Ci wyróżnienie Liebster Blog i zapraszam do zabawy!http://libeelula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń