środa, 14 listopada 2012

Alladynki

Dziś przedstawiam pierwszy z obiecanych uszytków. Tkanina aż się prosiła o uszycie z niej alladynek. Krój trochę mało popularny wśród ciuszków dziecięcych, więc przy tworzeniu wykroju nie za bardzo było się na czym wzorować. Żeby nie zniszczyć takiej ładnej tkaniny spróbowałam najpierw uszyć spodenki z bawełny, która już jakiś czas leżała w szafie i nie miałam pomysłu, co by z niej zrobić. Efekt mnie pozytywnie zaskoczył:


Obecnie są to Niki ulubione spodenki do spania :)

Po zaakceptowaniu pierwowzoru przystąpiłam do szycia docelowych spodni. Wprowadziłam jednak jedną zmianę i zamiast grubek gumki w pasie i przy nogawkach, wszyłam trzy cienkie. Oto efekt końcowy:






Na koniec temat okołoszyciowy :)
Poszukiwałam od dłuższego czasu organizera do guzików. Skrzynki i pudełka dedykowane akcesoriom krawieckim mają zaporową cenę, więc zaczęłam rozglądać się za skrzynkami na narzędzia. W Leroy Merlin znalazłam idealny organizer! Posiada on w każdej z sześciu szuflad po cztery małe przegródki i trzy duże. Pomieści na prawdę dużą ilość guzików!


3 komentarze: